عدم امکانات کافی برای ورزش معلولان و جانبازان البرز

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵:۳۹
کد خبر: ۶۲۷۷۵۲
عدم امکانات کافی برای ورزش معلولان و جانبازان البرز
رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان استان البرز گفت: امکانات کافی برای ورزش جانبازان و معلولان در این استان پرجمعیت نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید براتی روز یکشنبه در دهمین مراسم بزرگداشت هفته پاراالمپیک در کرج با بیان اینکه در بخش ورزشی برای جانبازان و معلولان در استان با مشکل مواجه هستیم، خطاب به مسئولان اظهار داشت: دست ما را بگیرید و کمک کنید تا این قشر از جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان دارای مشکل جسمی از خانه بیرون آمده و از طریق ورزش به فضای جامعه وارد شوند.

وی اضافه کرد: نیاز است تا نگاه ویژه ای به بخش جانبازان و معلولان شود، ما نمی توانیم به تمامی ادارات، پارک ها و مراکز برویم و در خیلی از این اماکن با محدودیت مواجه هستیم، اما اجازه دهیم تا از همین فضای اندکی نیز که وجود دارد بتوان به نحو احسن استفاده کرد.

براتی با اشاره به اینکه نیاز است فضاهای بیشتری به جانبازان و معلولان اختصاص یابد خاطر نشان کرد: حق استفاده از فضاهای تفریحی،فرهنگی و ورزشی بین این قشر و سایر اقشار جامعه تقسیم شود.

وی ادامه داد: امکانات در این بخش بسیار کم است و باید برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت جانبازان و معلولان اقدامات اساسی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز