رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج :

تاثیر گذاری طرح بهبود و نگهداشت کرج در کوتاه مدت است

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۴۶۹۲۲
تاثیر گذاری طرح بهبود و نگهداشت کرج در کوتاه مدت است
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهرداری کرج که جمعه هر هفته در یک محله انجام می‌شود در کوتاه مدت تاثیرگذار است و باید به سمت فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت مردم در نگهداشت محلات برود.

حسین محمدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، گفت: طرح بهبود و نگهداشت مناطق شهری کرج که جمعه هر هفته با حضور نیروهای مناطق 10 گانه در یک منطقه شهری انجام می‌شود براساس ضرورت‌هایی که وجود داشته برنامه‌ریزی شده است.

محمدی افزود: اگرچه این طرح براساس نیازهای موجود انجام می‌شود اما باید به سمت فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت مردم برویم تا خود مردم این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: باید مردم را نسبت به عدم ریختن زباله در سطح شهر آگاه کنیم تا همانگونه که خانه خود را تمیز نگه می‌دارند نسبت به شهر و محله خود نیز چنین حساسیتی داشته باشند.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته برای توسعه فرهنگ شهرنشینی و محیط زیست کم کاری کرده‌ایم، این موضوع باید در میان مدت اصلاح شود تا مجبور نباشیم هر هفته با این میزان نیرو و هزینه در سطح شهر حضور یابیم.

محمدی با بیان اینکه در زمینه آموزش‌های عمومی کم‌کاری شده است گفت: اگر در بحث جمع‌آوری زباله مانند تفکیک از مبدا در سال‌های گذشته کاری انجام شده بود الان چنین وضعیتی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر حال این طرح در کوتاه مدت اثرگذار است و باید برای مشارکت خود مردم در این راستا تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز