۲۰ هزار نفر در طرح کارورزی شاغل می شوند

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۴۶۹۳۱
۲۰ هزار نفر در طرح کارورزی شاغل می شوند
قائم ‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد ثبت نامی‌های طرح کارورزی تا پایان سال به ۱۵۰ هزار نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که امروز در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای البرز برگزار شد، اظهار کرد: دراین دوره از مسابقات حدود ۳۵۰ شرکت‌ کننده منتخب حضور دارند.

فیروزآبادی گفت: امید است با اجرای این مسابقات میزان تحقق عمل صالح همراه باایمان در محیط‌های کاری موردتوجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در هیچ کتاب آسمانی به‌ اندازه قرآن کریم در خصوص کار صحبت نشده و این نشان از جایگاه جامعه کاروتلاش در اسلام دارد.

 این مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره جامعه کار و تلاش افزود: جامعه کار و تلاش هیچ ‌گاه تحت تأثیر توطئه‌های دشمن قرار نگرفته است.

 وی توضیح داد: بدون شک کسی که بر اساس تلاش خود اجرت می‌گیرد در جایگاه والایی قرار دارد و درمسیر سعادت اخروی گام برمی دارد.

 وی در بخش دیگری از صحبتهای خود  با اشاره به اجرای کارورزی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰۲ هزار نفر برای شرکت در این طرح  ثبت‌نام کرده و ۲۰ هزار نفر مشغول به کارشده‌اند.

 فیروزآبادی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال  تعداد افرادی که در این طرح ثبت نام می کنند به ۱۵۰ هزار نفر برسد.

 قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به وجود بیکاری فصلی در البرزافزود: در البرز شاهد بیکاری فصلی هستیم که این امر مشکلات زیادی را برای جویندگان کار فراهم می کند.

 وی ابراز کرد:علاوه بر این با توجه به مهاجر پذیر بودن البرز بیکاری از دیگر استان‌ها نیز به این استان سرازیر می‌شود.

 فیروزآبادی بابیان اینکه کارگروه اشتغال و رفع موانع استان البرز به‌طورجدی فعال‌شده است، اظهار کرد: درصدد هستیم مانع تعطیلی برخی از کارخانه‌ها قدیمی با قدمت ۷۰ ساله شویم.

 وی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری در البرز بهبود یک و نیم درصدی وضعیت بیکاری را در البرز داشته باشیم که این رقم قابل وصول است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز