۹دی به عنوان میثاق امت باولایت نامگذاری شده است

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۴۷۳۶۵
۹دی به عنوان میثاق امت باولایت نامگذاری شده است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به توطئه ها برعلیه نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان کشور بیدار و اهل بصیرت شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی البرز افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی 9دی به عنوان میثاق امت باولایت نامگذاری شده است یکی از ایام الله شاخص تاریخ اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: یکی از آفت هایی که امروز متوجه این روز ، جریان فتنه و بصیرت افزایی شده گاهی اوقات تشخیص حق و باطل برای برخی شبهه می شود.

روحی یزدی گفت: بهترین معیار برای رهایی از تلاطم فتنه ها پیروی از مقام معظم رهبری و امامت و ولایت است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی درآستانه در چهل سالگی قرار گرفته کشور در این مدت با موانع براندازی روبرو شده که رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره ناجی این نظام بوده است.

روحی یزدی افزود: مهمترین شاخصه این نظام بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اسلامیت و جمهوریت نظام است درمقاطع مختلف برخی خواسته اند جمهوریت را کمرنگ نشان بدهند اما امام (ره) و رهبری به فریاد ملت ایران اسلامی رسیده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در مواقعی می خواستند اسلامیت را زیر سوال ببرند که در این مواقع هم ولایت و رهبری به موقع در صحنه حضور یافتند چه بخواهیم یا نخواهیم دنیا ما را بعنوان یک کشور اسلامی می شناسد .

وی خاطرنشان کرد: کشور ما را امروز دنیا یکی از الگوهای جلوه های حاکمیت دینی می شناسد برای ثمر نشستن حرکت ها باید کسانی که دست اندار کار این مسراسم هستند خود باور داشته باشند تاآثار و ثمراتش را در نسل آینده ببینیم.

وی اضافه کرد: نسل جوان با شرایط گذشته و دستادوردهای نظام اسلامی باید آگاه شود و محوریت طرح ها و برنامه های این روز باید بصیرت افزایی باشد.

روحی یزدی ادامه داد: باید به این نکته اهتمام بورزیم فتنه خوان در پی چه بودند و مردم با حضور در صحنه اتشفشنانی که دشمنان شعله ور کرده بودند خاموش کردند و با ورود به موقع مردم توطئه دشمنان نقش برآب شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از حلقه های مفقوده امروز فاصله بین امت اسلام است که به دلیل آشنایی نداشتن به سیره رسول اکرم(ص) رخ می دهد.

دراین نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بر برگزاری مراسم های محور علاوه بر سایر مراسم ها در شهرستان های استان البرز برای اثر بخشی بیشتر تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز