امروز رخ داد ؛

پاسخ شهردار به انتقاد دو تن از اعضا شورای شهر کرج

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۴۷۳۷۳
پاسخ شهردار به انتقاد دو تن از اعضا شورای شهر کرج
شهردار کرج شدیدا به انتقادات دو تن از اعضا شواری شهر کرج در خصوص انتصابات در شهرداری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغر نصیری در بیست و نهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به نطق پیش از دستور رحیم خستو و عباس زارع در خصوص انتصابات شهردار در این نهاد عمومی که در جلسه قبل بیان شده بود گفت: بنده برای جایگاه حقوقی شورای شهر کرج احترام قائل هستم اما جایی که سخنان از انصاف و اعتدال به گزافه‌گویی برسد باید به آن پاسخ داد.

نصیری با بیان اینکه برخی سناریوهای مختلفی را در شورای شهر دنبال می‌کنند افزود: من زیر بار هر چیزی نمی‌روم، وقتتان را صرف این موضوعات نکنید؛ اصول بنده خط قرمز من است بنابراین دنبال این نباشید که با روش‌ها و سناریوهای مختلف افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهید.

وی با اشاره به تعبیر یکی از اعضای شورا از انتصابات شهردار در شهرداری تحت عنوان مدیران اتوبوسی و مترویی اعلام کرد: یکی از اعضای شورای شهر تلاش داشت برادر خود را به سازمان پسماند کرج بیاورد و مسئول ستاد انتخابات خود را نیز در جایگاه روابط عمومی شهرداری قرار دهند، بنده چنین چیزی را قبول نخواهم کرد.

شهردار کرج افزود: این از شایسته‌سالاری به دور است ، بنده به شایسته‌سالاری اعتقاد تمام دارم و این طور نیست که با جار و جنجال تحت تاثیر قرار گیرم.

نصیری ادامه داد: اصول من خط قرمز من است و خارج از این اصول عمل نخواهم کرد  بنده با التماس نیامده‌ام و تا زمانی که بتوانم در این چهارچوب کار کنم در خدمت کرج هستم.

وی با بیان اینکه بنده  چهارنفر را با تایید شورای شهر منصوب کرده‌ام، گفت: شما حق دخالت در انتصابات را ندارید.

نصیری در ادامه با اشاره به استخدام سه هزار و 60 نفر در سازمان فضای سبز و چهارهزار و 486 نفر از طریق پیمانکار ظرف دروه گذشته در شهرداری کرج گفت: آیا  چهار نفری که بنده منصوب کردم با این تعداد نیرو قابل مقایسه است.

نصیری با بیان اینکه در سیستم مشکلاتی وجود دارد اعلام کرد: در همین سازمان سیما و منظر من بارها به آقای زین‌العابدینی گوشزد کردم که در آنجا چه می‌گذرد.

وی یکی از نمونه‌های تخلف در این سازمان را موضوع نهالستان باغستان عنوان و اعلام کرد: طبق قانون پنجم توسعه کلیه نهالستان‌ها و پارک‌های جنگلی باید به شهرداری واگذار می‌شد و سازمان جنگل‌ها نباید در آن هیچ مسئولیتی داشته باشد.

نصیری افزود: یک نمونه اینکه زمین‌ها را در آنجا  با آب و نگهبانی و امکانات، سالانه 13 میلیون تومان به بخش خصوصی اجاره داده‌اند، یا در پارک‌ها کیوسک زده‌اند و ماهی یک میلیون تومان اجاره داده‌اند.

وی اعلام کرد: پارک جهان نما کرج 408 میلیون تومان و پارک چمران 108 میلیون تومان بدهی برق دارند.

نصیری افزود: مجموعا در این سازمان 70 میلیارد تومان قرارداد که تابع ضوابط و مقررات نبوده وجود دارد و ما داریم اینها را جمع‌بندی می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز