تمایز طرح بهبود نگهداشت شهر در منطقه ۶ با سایر مناطق

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۴۸۳۸۲
تمایز طرح بهبود نگهداشت شهر در منطقه ۶ با سایر مناطق
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر در این منطقه را با توجه به برودت هوا و رطوبت بستر معابر تا انداز ای متفاوت از سایر مناطقی دانست که طرح در آنها به اجرا درآمده است.

کاظم تفته در گفت و گو با خبرگزاری برنا، با اشاره به اجرای این طرح که از بامداد تا ظهر روز گذشته در منطقه انجام شد، گفت: عدم امکان اجرای طرح های عمرانی تفاوت عمده این طرح با سایر طرح ها بود.

 تفته بیان داشت: پیش از این دو منطقه 2 و 5 تحت عملیات طرح بهبود نگهداشت شهر قرار گرفته بودند که به دلیل وضعیت هوا، استانداردسازی تمامی شاخص ها تا اندازه قابل توجهی در این مناطق محقق شد.

 وی افزود: اما این عملیات به دلیل بارندگی شب گذشته و برودت هوا در روز اجرای طرح، با اندکی تغییر و کندی صورت گرفت. بر این اساس مقرر شد اقدامات عمرانی پس از این طرح و در روزهای آتی انجام گیرد.

 به گفته تفته، زیاد بودن وسعت منطقه نیز عاملی برای کندتر شدن زمان اجرای طرح شد که سعی خواهیم کرد با هماهنگی نیروهای موجود، عملیات مورد نیاز را به بهترین نحو به انجام رسانیم.

 این مسئول خاطرنشان کرد: مطابق دستور قائم مقام شهردار کرج، کارهای باقی مانده از طرح بهبود نگهداشت شهر در منطقه 6 باید توسط گروه های تعیین شده، طی روزهای آتی انجام گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز