صدور جواز ورود ۷ اتوبوس ترن باس برای ناوگان حل ونقل عمومی کرج

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۷:۲۱
کد خبر: ۶۵۰۹۳۹
صدور جواز ورود ۷ اتوبوس ترن باس برای ناوگان حل ونقل عمومی کرج
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج اعلام کرد که مجوز ورود 7 دستگاه اتوبوس ترن باس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  عزیز صدرنژاد روز دوشنبه به مناسبت روز حمل و نقل افزود: این اتوبوس ها حدود 2 سال پیش توسط شهرداری کرج خریداری شده بود که درپارکینگ شهرداری کرج نگهداری می شد.

وی گفت: با پیگیری های دوباره، کارتکس این اتوبوس ها صادر شد تا در مرحله شماره‌گذاری قرار بگیرند.

صدرنژاد بیان کرد: این اتوبوس ها که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر خریداری شدند به دلیل مشکلات پلیس راهور با شرکت واردکننده آن ها، نزدیک به دو سال در پارکینگ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج متوقف هستند و اکنون مقررشده تا این اتوبوس ها در مدار خدمت رسانی قرار گیرند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: در شرایطی که به ورود اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌های درون شهری محتاجیم، حل شدن مشکل این اتوبوس‌ها و شماره‌گذاری آن‌ها همچنین ورودشان به خطوط می‌تواند گوشه ای از کمبودهای حوزه حمل و نقل عمومی را جبران کند.

وی گفت: پیام دغدغه‌مندی سازمان را به شهروندان مخابره کرده و تاکید می‌کنم ما تمام توان خود را در جهت خدمت‌رسانی حداکثری به شهروندان به کار گرفته ایم، تا محدودیت‌های بی شمار در حوزه حمل و نقل عمومی در شهر کرج را کاهش دهیم.

نظر شما