تربیت نیروی انقلابی، نشاط روحی و معنوی را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۳:۴۶
کد خبر: ۶۵۰۹۴۳
تربیت نیروی انقلابی، نشاط روحی و معنوی را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که دشمن با بهره گیری از نرم افزارهای نوین عقاید جوانان و نوجوانان را نشانه رفته است.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا،  افزود: دشمنان با طراحی نرم افزارهایی همچون لاین، تلگرام، واتساپ و ... به دنبال گمراه کردن آحاد جامعه اسلامی ما هستند ولی متأسفانه بسیاری از مردم از این امر غافل هستند.

وی اظهار داشت:دشمن می داند که عقاید معنوی، اسلامی و احادیث نبوی در ایران اسلامی جوانانی را تربیت می‌کند که گوش به امر ولایت بوده و توطئه های آنان را از استعمار ایران اسلامی نقش بر آب می‌کند لکن امروز به این نتیجه رسیده اند که با بهره گیری از این نرم افزار ها عقاید و روحیات معنوی در افراد جامعه را تضعیف کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد: در بسیاری از موارد بهره گیری از این نرم افزارها دشمن را از ورشکستگی اقتصادی نجات داده است زیرا عضویت هر فرد ایرانی در این نرم افزارها باعث افزایش درآمد این کشورهای استعمارگر می‌شود، کشورهایی که بودجه مالی خود را صرف ساخت سلاح کرده و با فروش آن به کشور های همسو و هم جهت با سیاست های خود مردم مظلوم در اقصی نقاط جهان همچون یمنی ها را به خاک و خون می کشند.

وی گفت: خوشبختانه به همت جوانان انقلابی ایرانی نرم افزاری هایی مانند 'سروش، بیسفون پلاس، پیام رسان گب، بله و ... طراحی شده که بهره گیری از این نرم افزارها می تواند هم در حفظ اطلاعات شخصی اثرگذار باشد و هم به دشمن کمک مالی و اقتصادی نکرد.

این مسئول فرهنگی افزود: تربیت نیروی انقلابی، نشاط روحی و معنوی را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت و جامعه به رونق همه جانبه چه در بعد فرهنگی و چه در بعد اقتصادی دست پیدا خواهد کرد و پرورش چنین نیروهایی نیازمند عزم ملی مردم و مسئولان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، بیان داشت: جامعه ای که در آن جوان معتقد و انقلابی تربیت شود دشمنان دیگر امید به تسخیر عقاید و اراضی آن کشور نخواهند داشت زیرا ذات شجره طیبه یک جوان، مقابله با زورگویان و استعمارگران را جزئی از ارزشهای عقیدتی خود می داند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز