نصیری: آماده ام که ادبیات جدید را پیاده کنم

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۳:۳۸
کد خبر: ۶۵۳۷۰۴
نصیری: آماده ام که ادبیات جدید را پیاده کنم
آماده ام که ادبیات جدید را در مجموعه مدیریت شهری پیاده کنم به شرط اینکه برخی از عزیزان هم به ادبیات جدید اعتقاد داشته باشند اعتقاد دارم که ترس تفکر را می خورد متاسفانه برخی ها ترس دارند که مبادا ردهای مختلفی نصیب شان شود و همین ترس تفکر صحیح را زایل می کند

اصغر نصیری شهردار کرج به خبرگزاری برنا گفت: مردم به لیست امید رای دادند که تغییر صورت بپذیرد و من به عنوان شهردار پیام مردم را درک کرده ام.

وی افزود: امیدوارم شوراء شهر نیز با یکپارچگی کمک حال و دست گیر شهرداری باشند و نظارت و مشاورت آنان قاعدتا تکیه گاهی بزرگ برای مجموعه شهرداری خواهد بود البته هستند کسانی که دوست ندارند یکپارچگی تصمیم سازی و تصمیم گیری در شوراء شهر اتفاق بیفتد که خوشبختانه در حال شناسایی هستند.

نصیری ادامه داد: آمده ام که خدمت کنم و دوست ندارم در فضای جنگ های زرگری زمان را از دست بدهم و مطمئنا اگر شوراء شهر یکپارچه باشد آنگاه اثرگذاری کارمان نمود عینی تر خواهد یافت.

وی تاکید کرد:  آماده ام که ادبیات جدید را در مجموعه مدیریت شهری پیاده کنم به شرط اینکه برخی از عزیزان هم به ادبیات جدید اعتقاد داشته باشند اعتقاد دارم که ترس تفکر را می خورد متاسفانه برخی ها ترس دارند که مبادا ردهای مختلفی نصیب شان شود و همین ترس تفکر صحیح را زایل می کند.

نصیری بیان داشت: خدمت به مردم و تزریق ادبیات جدید که ترس ندارد. ترسوها نه به بهشت بلکه به هیج جا نخواهند رسید بالاترین و قدرتمند ترین تکیه گاه به نام مردم وجود دارند پس دست دست کردن و باب میل ادبیات های منسوخ حرکت کردن سم مهلکی برای جامعه است.

وی در پایان گفت: من هم همسو با مطالبه و خواست های عمومی مردم کرج در خصوص تغییر ادبیات مدیریت شهری هستم به شرط اینکه عزیزان شوراء نیز درک شرایط عمومی کرده و با قدرت به دنبال ایجاد تغییر باشند. اگر می خواهیم جامعه را درست کنیم باید ترس های واهی را کنار گذاشت هیچ اشکال ندارد به خاطر رفاه و توسعه شهری هزینه پرداخت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز