رئیس کمیسیون صنایع و معادن:

در کرج ۱۸ هزار حکم تخریب ملک وجود دارد، اکنون آیا عملی کردن این موضوع امکان‌پذیر است؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸:۰۱
کد خبر: ۶۶۱۹۹۳
در کرج ۱۸ هزار حکم تخریب ملک وجود دارد، اکنون آیا عملی کردن این موضوع امکان‌پذیر است؟
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اجرای درست قوانین تصریح کرد: مثلا در کرج 18 هزار حکم تخریب ملک وجود دارد، اکنون آیا عملی کردن این موضوع امکان‌پذیر است؟ پس از ابتدا با اجرای قانون نباید اجازه ساخت به این بناها داده می‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عزیز اکبریان در  مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس که شنبه(23 دی ماه) در فرمانداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه امنیت مهمترین دستاورد در ایران است گفت: باید قدر این امنیت را دانست چون دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به خوبی عمل کرده‌اند.

 اکبریان با انتقاد از بزرگنمایی در برخی مسائل و اشاره به اینکه بزرگنمایی باعث دشوار شدن تشخیص حق و باطل می‌شود افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است ولی ما  به طرح مداوم نکات منفی عادت کرده‌ایم.

 وی با تاکید بر صداقت مسئولان با مردم خاطرنشان کرد: برخی اوقات به مردم قول‌هایی داده می‌شود اما این قول‌ها عملی نمی‌شود.

 نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا افزود: باید با مردم رو راست بود، مردم انقلاب و نظام را دوست دارند بنابراین اگر مشکل مالی در دولت وجود دارد باید صریحا به مردم گفت.

 اکبریان در ادامه با اشاره به بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هزینه‌های جاری کشور بسیار زیاد شده و جمعیت کارمندان کشور به بیش از چهار میلیون نفر رسیده است.

 وی ادامه داد: این هزینه‌ها در حالی است که ایران روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت صادر می‌کند و البته بخشی از این درآمد به دلیل تحریم وارد کشور نمی‌شود.

 اکبریان در پایان ضمن تاکید بر اجرای درست قوانین  تصریح کرد: مثلا در کرج 18 هزار حکم تخریب ملک وجود دارد، اکنون آیا عملی کردن این موضوع امکان‌پذیر است؟ پس از ابتدا با اجرای قانون نباید اجازه ساخت به این بناها داده می‌شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز