انشعاب اقساطی آب و فاضلاب در البرز واگذار می شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۱:۱۴
کد خبر: ۶۶۳۴۳۷
انشعاب اقساطی آب و فاضلاب در البرز واگذار می شود
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز اعلام کرد که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انشعاب آب و فاضلاب به صورت اقساطی به متقاضیان در این استان واگذار می شود.

غلامرضارضایی فر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا،  افزود: براین اساس تسهیلات ویژه این ایام درقالب طرح«مهرآب» برای تمام شهروندان متقاضی خرید انشعاب آب یا فاضلاب درنظر گرفته شده وشهروندانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند بایستی درفاصله زمانی اول تا 22 بهمن 96 به دفاتر امورمشترکین درکلیه شهرهای استان مراجعه نمایند.

وی گفت:افرادی که متقاضی خرید انشعاب«آب»یا «فاضلاب»هستند 25 درصد از کل مبلغ حق انشعاب رابصورت نقدی پرداخت وبقیه مبلغ حق انشعاب را باتحویل چهارچک سه ماهه(برای یکسال) بدون احتساب کارمزد پرداخت می کنند.

رضایی فر با اشاره به اینکه تسهیلات ارایه شده شامل خدمات قابل ارایه درحوزه خدمات پس از فروش انشعاب (افزایش واحد،تغییرکاربری املاک مسکونی وغیرمسکونی) هم می شود،تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک امور مشترکین این شرکت،ارایه خدمات فروش و پس از فروش به صورت رایگان وغیرحضوری با مراجعه به نشانی crm-abfaalborz.ir از طریق سیستم رایانه ای یا تلفن های همراه انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز