فرانسه برای سرمایه‌گذاری در تصفیه فاضلاب‌های البرز آمادگی دارد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۳۴۴۱
فرانسه برای سرمایه‌گذاری در تصفیه فاضلاب‌های البرز آمادگی دارد
چهاردهمین نشست هم اندیشی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و مدیران شهرک‌های صنعتی البرز با حضور مدیر عامل و معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، مدیر کل گمرک و جمعی از فعالان اقتصادی استان در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا منطقه البرز به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی پیام و روند رو به رشد آن توسط  دکتر علیخانی معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام مطرح شد و راهکارهای تعامل صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی با منطقه ویژه اقتصادی پیام مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 علی اصغر بنا ساز سرپرست گمرک استان البرز نیز گزارشی از توانمندی‌های اداره کل  گمرک  ارایه و ضمن اشاره به استقرار گمرک استان البرز در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: ورود آزاد و بدون حقوق گمرکی و سود بازرگانی کالاها، ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای مستقر در منطقه به عنوان بخشی از مزیت‌های گمرکی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می‌شود .

 سرپرست گمرک استان البرز گفت: امکان ورود و خروج کالا از منطقه به خارج از کشور بدون تشریفات گمرکی، امکان ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت و امکان خرده فروشی کالا به اتباع خارجی برای خروج از کشور نیز از دیگر  مزیت‌های گمرکی جهت  سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهد بود .

 پیش بینی تمهیدات لازم به منظور برگزاری آیین افتتاح نمایشگاه دائمی توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در اتاق بازرگانی البرز  به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین آشنایی با شرکت توسعه صادرات از دیگر مواردی بود که در این نشست عنوان شد .

 در ادامه سرمایه گذاری از کشور فرانسه با  حضور  در این نشست آمادگی خود را برای مشارکت و سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی و اجرای طرح پساب تصفیه خانه‌های شهری و بازیافت آن در این شهرک‌ها مطرح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز