استاندار البرز:

نیاز مردم به امکانات بهداشتی و درمانی بیش از وضع موجود است

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۳:۰۸
کد خبر: ۶۶۳۸۶۳
نیاز مردم به امکانات بهداشتی و درمانی بیش از وضع موجود است
استاندار البرز گفت با توجه به مهاجرپذیری استان البرز و تراکم بالای جمعیتی در این استان، نیاز مردم به امکانات بهداشتی و درمانی بیش از وضع موجود است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح و بهره برداری از مراکز تصویر برداری و سی تی اسکن بیمارستان های امام حسین (ع) محمدشهر و شریعتی که صبح چهارشنبه برگزار شد، افزود: یکی از اقدامات دولت بحث تحول سلامت بوده که وزارت بهداشت در این بخش با کمک دولت و مجلس اهتمام ویژه ای برای اجرای طرح داشته است.

وی ادامه داد: امروز از بخش های مختلف دو بیمارستان بازدید صورت گرفت که مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی تعیین کننده و حائز اهمیت بوده است.

نجفی با بیان اینکه در بازدیدی که صورت گرفت روحیه بیماران و همراهان آن ها با توجه به امکانات موجود رضایت بخش بود، گفت: 84 هزار نفر به طور متوسط سالانه به بخش های مختلف بیمارستان شریعتی مراجعه می کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بخش روان پزشکی با 100 تخت در بیمارستان امام حسین (ع) راه اندازی شده، اضافه کرد: باید کمک کنیم تا سرمایه گذاران خصوصی در کلیت مدیریت بخش بهداشت و درمان مشارکت و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی گفت: دولت و نظام رصد می کنند تا امکانات لازم برای رفاه حال مردم در اختیار قرار گیرد.

در این بازدید افتتاح پروژه مرکز تصویربرداری بیمارستان شریعتی کرج با سرمایه گذاری بخش خصوصی و افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر در مساحت 100 مترمربع با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز