برگزاری سی‌وششمین جلسه شورای شهر کرج با حضور امام جمعه

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۴:۴۹
کد خبر: ۶۶۵۷۱۳
برگزاری سی‌وششمین جلسه شورای شهر کرج با حضور امام جمعه
امروز سی‌ششمین جلسه شورای شهر کرج با حضور سرزده امام جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،محمد نبیونی، رئیس شورای شهر کرج در ابتدا این جلسه با اشاره به روند بررسی متمم بودجه سال 96 شهرداری کرج، از ارائه به موقع متمم تشکر کرد و گفت: روند بررسی متمم بودجه سال 96 در کمیسیون تلفیق به خوبی پیش می‌رود.

 عباس زارع، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز با بیان اینکه ردیف‌های متمم بودجه 96 دقیق و کارشناسی بررسی شده است گفت: امیدواریم این روند در بررسی بودجه 97 نیز ادامه داشته باشد.

 در ادامه آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی که به صورت سرزده در جلسه شورا حضور یافته بود گفت: در زمان کوتاه مسئولیت، فرصت برای انجام خدمت به مردم کم است، بنابراین باید سوار بر مسئولیت باشیم نه اینکه مسئولیت ما را با خود ببرد.

 حسینی همدانی ادامه داد: انجام کار سیاسی پسندیده است اما نباید به دنبال سیاسی‌کاری باشیم، توفیق به انجام عمل خیر یک توفیق الهی است.

 وی بر لزوم صداقت در ورود به مسئولیت و جلوگیری از ناامید شدن مردم تاکید و خاطرنشان کرد: اگر خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهیم، مورد لطف الهی قرار می‌گیریم.

 نماینده ولی فقیه در استان البرز یکی از اهداف دشمنان را ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی عنوان و اعلام کرد: باید با خدمت درست این نقشه را نقش  برآب کرد.

 حسینی همدانی در ادامه به وضعیت البرز و عدم برخورداری استان از زیرساخت‌های لازم اشاره و تصریح کرد: شورای اسلامی کرج باید به صورت جمعی و با تضارب آرا صحیح و بدون قرار گرفتن در مقابل یکدیگر امور را پیش ببرد، تضارب آرا لازمه هر کاری است، بیان ایرادات در فضای دوستانه و در جهت بهبود وضعیت الزامی است.

 وی در پایان محله محوری در برنامه‌های شهرداری را پسندیده دانست و گفت: در این طرح باید به مساجد توجه جدی بشود، مساجد سازه‌هایی بادوام هستند که در صورت وقوع حوادث می‌توان از آن استفاده کرد.

نظر شما