صد درصد هزینه‌های دارویی و ۹۰ درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۵:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۷۱۴
صد درصد هزینه‌های دارویی و ۹۰ درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان البرز گفت: رقمی معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۹ ماه نخست سال ۹۶ بابت هزینه‌های درمانی حدود ۴۰۰ مددجوی مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، سید هادی کرابی، با اشاره به اینکه تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه هدف کمیته امداد ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی به تمامی خانوارهای تحت حمایت، مددجویان مبتلا به بیماری خاص و صعب‌العلاج شامل انواع سرطان، پیوند اعضاء، نارسایی کلیوی و دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، بیماری‌های حاد پوستی، ریوی، دیابت، بیماری‌های حاد قلبی و عروقی را به‌طور ویژه حمایت می‌کند.

 وی بابیان اینکه متوسط پرداختی این نهاد بابت درمان هر بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت ماهانه بیش از ۴۲۰ هزار تومان است افزود: رقمی معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، طی ۹ ماه نخست سال ۹۶، بابت هزینه‌های درمانی حدود ۴۰۰ مددجوی مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت‌شده است.

 

کرابی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۶ هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: صد درصد هزینه‌های دارویی و ۹۰ درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۱۳ مرکز شیمی‌درمانی و دیالیز طرف قرارداد این نهاد در البرز به صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب « طرح شفاء » برای رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.

 

وی یادآور شد: حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، دهان و دندان و چکاب پزشکی برای خانوارهای تحت حمایت در سنین کودکی، میانسالی و سالمندی طراحی و اجرا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز