بازکاشت درختان قطع شده منطقه کلاک

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۶۸۳۸۴
بازکاشت درختان قطع شده منطقه کلاک
عضو شورای شهر کرج در خصوص قطع 40 تا 50 درخت مثمر در منطقه 11 شهر کرج گفت: مالکین این باغ قصد داشتند این باغ را به پارکینگ خودرو تبدیل کنند.

محمدحسین خلیلی اردکانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا، در خصوص قطع 40 تا 50 اصله درخت مثمر از یک باغ در کلاک(منطقه 11 شهرداری کرج) گفت: پس از پیگیری و اخذ توضیحات لازم از شهرداری مشخص شد که مالکین این باغ قصد داشتند آن را به پارکینگ خودروهای نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروسازی تبدیل کنند.

 خلیلی اردکانی افزود: پس از بازدید نماینده شورا در کمیسیون ماده 7، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مدیر شهرداری منطقه 11 از این باغ، مقرر شده به تعداد درختان قطع شده مجددا درخت کاشته شود.

 وی ادامه داد: کاربری این ملک نیز قرار است باغ باقی بماند و پیگیری قضایی برای برخورد با متخلفان نیز صورت خواهد گرفت.

 این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و پیگیری معضلات و مشکلات شهر کرج باید در یک شبکه فراگیر و گسترده انجام شود و ما قصد داریم این شبکه را ایجاد کنیم تا مردم و رسانه‌ها هر  تخلف و مشکلی را گزارش کنند.

 گفتنی است روز پنجشنبه(5 بهمن)، خبرگزاری ایسنا منطقه البرز گزارش قطع درختان این باغ را منتشر کرد که در آن مشخص شد نمایندگی یکی از شرکت‌های خودروسازی به منظور توسعه فضای کاری خود بین 40 تا 50 اصله درخت مثمر را در کلاک قطع کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز