زنگ انقلاب در مدارس استان البرز

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶:۳۹
کد خبر: ۶۷۱۸۹۶
زنگ انقلاب در مدارس استان البرز
به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آئین متمرکز نواختن زنگ انقلاب روز شنبه در مدرسه شهید شرافت کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و فرهنگی استانداری البرز در این آیین گفت: مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س ) تقارن یافته این می توان از این فرصت برای انتقال پیام های اخلاقی و معنوی انقلاب بهره برد.

خیرالله ترخانی افزود: انقلاب اسلامی با 3 محور دینی، اخلاقی و عدالت محوری به رهبری امام راحل پیروز شد که در عرصه جهانی بازتاب های بسیاری از جمله ندای آزادیخواهی برای جهانیان در پی داشت.

وی گفت: امروزه وابستگی کشورها در حوزه سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است لیکن ملت ایران با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام عرصه های به خوبی پیش خواهد رفت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرزاظهار داشت: باید به نسل چهارم انقلاب کلیدواژه های انقلاب را بشناسیم که در این میان متولیان فرهنگی در جامعه مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: اتحاد، صلح و آزادی از جمله شعارهای با معنای انقلاب ایران است که همه ی ما باید از این شعارها و ارزش های اسلامی با قاطعیت تمام دفاع کنیم.

ترخانی گفت: کشورهای غربی و تعدادی از کشورهای حوزه خلیج فارس می کوشند تا راهبردهای رویکرد انقلاب گسترش پیدا نکند اما ملت ایران با تلاش بیشترو خلاقیت در حوزه علمی پژوهشی و.... در جهت تولید با نگاه داخلی این فرصت را از دشمنان می گیرد.

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمنان برای جذب نسل چهارم انقلاب رواج مدهای غربی است به همین دلیل متولیان فرهنگ باید گفتمان انقلاب اسلامی را با رویکردی نوین که متناسب با نسل چهارم باشد انتقال دهند.

در این آیین دانش آموزان سرودهای انقلابی اجرا کردند ضمن آنکه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان گشایش یافت.

استان البرز بیش از 459 هزار دانش آموز، 2442 واحد آموزشی و 24 هزار معلم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز