از سفرهای غیرضروری درمسیرهای کوهستانی البرز خودداری کنید

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۵۹۸
رییس پلیس راه البرز گفت: باتوجه اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی به ویژه در جاده کرج -چالوس، رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری برنا، افزود: مسافران پیش از سفر از مسیر جاده کرج -چالوس از وضعیت راه های مطلع شوند.

وی اضافه کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ درفصل زمستان الزامی است و درصورت همراه نداشتن طبق قانون، یک نقص فنی محسوب شده وراننده متخلف جریمه می شود.

وی افزود: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تاموجب حوادث احتمالی نشود.

گودرزی افزود: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است که باید مد نظرقراردهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف، مسافران درمحل هایی که احتمال سقوط سنگ وجود دارد توقف نکنند.

وی یادآور شد: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی استان البرز از جمله جاده کرج - چالوس، برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

رئیس پلیس راه البرز گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است .

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز