از ۴۵ پروژه عمران شهری با حضور استاندار البرز درکرج بهره برداری شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۱:۲۱
کد خبر: ۶۸۱۱۵۷
از ۴۵ پروژه عمران شهری با حضور استاندار البرز درکرج بهره برداری شد
بهره برداری از پروژه عمران شهری با صرف 190 میلیارد تومان شامل فضای سبز، احداث تقاطع ها و معابر، ورزشی و... روز شنبه با حضور استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج درمجلس و اعضای شورای شهر و شهردار کرج روز شنبه در این کلانشهرآغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه ( زیرگذر و میدان ) که با اعتبار36 میلیارد تومانی در سال 94 آغاز شده بود به عنوان یکی از مهمترین پروژه ها زیر بار ترافیک رفت.

تقاطع غیر همسطح پل یاس و بلوار شهید باهنر که در سال 94 با اعتباری 350 میلیون تومانی آغاز شده بود بر روی تردد خودرو گشوده شد.

پارکینگ طبقاتی مرکزی با اعتبار 46 میلیارد و 200 میلیون تومان با تکمیل مراحل مختلف در اختیار شهروندان قرار گرفت.

جایگاه سوخت حسن آباد کرج از جمله پروژه هایی است که با اعتباری بالغ بر بیش ازیک میلیارد و 750 میلیون تومان خدمات دهی خود را آغاز کرد.

همچنین معابر گلستان و اتحاد حد فاصل بلوار جمهوری اسلامی و استقلال جنوبی که از ابتدای امسال عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود با صرف 400 میلیون تومان پرونده اجرایی آنها بسته شد و زیر بار ترافیک رفتند.

افتتاح پل کابلی، نمازخانه و کتابخانه پارک دهکده کرج با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و600 میلیون تومان در باغستان غربی وایستگاه کوهستان کرج انجام شد.

ایستگاه شماره 127 آتش نشانی کرج که عملیات اجرایی آن از سال 92 در کلاک پایین و خیابان برق آغاز شده بود با صرف 300 میلیون تومان ، کار امداد رسانی خود را آغاز کرد.

فضای سبزعمودی پل حامی در فازهای سوم تا ششم در منطقه حصار به مساحت یک هکتار و با صرف 300 میلیون تومان در فهرست پروژه های گشایشی شهری کرج قرار گرفت .

طرح توسعه مجموعه ورزشی انقلاب کرج واقع در بلوار باغستان کرج که سال گذشته آغاز شده بود با صرف یک میلیارد و600 میلیون تومان ، استخر ذخیره آب سازمان آرامستان های کرج با اعتبار 270 میلیون تومان،، سیستم اتوماسیون شهرسازی با اعتبار 400 میلیون تومان و فاز اول و سوم نهر سیاه جوی با اعتبار بالغ بر4 میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

پارک گلستان واقع در محله کوی اتحاد یکی از 45پروژه عمرانی بود با اعتبار550 میلیون تومان و بوستان حیات وحش با صرف 3 میلیارد و500 تومان شامل مسیر کوهپیمایی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و زمین بازی کودکان مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساماندهی پایانه مسافربری حصارک با صرف 400 میلیون تومان ، تکمیل ساختمان اداری خدمات شهری منطقه 7 شهرداری کرج واقع در ابتدای شهرک کوثر بلوار شهدای انرژی اتمی به مساحت یک هزار و300 متر مربع در چهار طبقه و با اعتبار2 میلیارد و200 میلیون تومان از دیگر پروژه های گشایشی بود.

ساختمان اداری منطقه 5 شهرداری با صرف 9 میلیارد و300 میلیون تومان ،خرید تجهیزات و ادوات آتش نشانی کرج شامل یک نردبان 55 متری، ادوات عملیاتی، 6دستگاه ایسوزو، یک دستگاه نور رسان، چهار دستگاه تویوتا و یک دستگاه جرثقیل 10 تنی با صرف 12 میلیارد و 500 میلیون تومان ، ساخت اقامتگاه و حسینیه راهیان نور با اعتبار 10 میلیارد تومان، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری با ظرفیت یکهزار مترمکعب و با صرف یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای آبیاری فضای سبز از دیگر پروژه هایی بود که از طریق ویدئو کنفرانس گشایش یافت.

رونمایی از نسخه سوم کتاب ملاک عمل شهرسازی که 30 میلیون تومان هزینه در بر داشته انجام شد.

بهره برداری از ساختمان جدید سامانه 137 ، پل ارتباطی محوطه ضلع شرقی وغربی پایانه شهید کلانتری

با اعتبار 700 میلیون تومان برای تردد روزانه 700 دستگاه اتوبوس مسافربری ، تکمیل بوستان ظفر با اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان به مساحت 8 هزار متر مربع و شامل فضای سبز، پارکینگ، آب نما و زمین بازی کودکان ، راه اندازی سیستم یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری در مناطق و سازمان های تابعه شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و600 میلیون تومان، گشایش پارک 3 هکتاری شهید ایرانی شامل عرصه های فضای سبز، پارکینگ، زمین بازی کودکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان در این آئین انجام شد.

بهره برداری از 100 عنوان کتاب آموزش شهروندی که این کتاب ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در قالب کتاب و لوح فشرده تدوین توسط مرکز داده پشتیبان شهرداری کرج با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومانی انجام شد.

همچنین ویدئو کنفرانس سامانه های یکپارچه پرسنلی، مالی و درآمد – اداری ،پروژه نورپردازی بلوار امام حسن(ع )، بلوار بلال و هفت تیر، پل کلاک - پل شهید سلطانی و پل های عابر پیاده کلانشهر کرج افتتاح شد.

ایستگاه شماره 126 آتش نشانی با اعتبار 270 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سایر پروژه ها در دیگر بخش های شهری انجام شد.

احداث بازار روز مدرن گلستان مهرشهربا اختصاص 38 میلیارد تومان در 3 طبقه و مشتمل بر 34 غرفه بازار،و تالار، سالن ورزشی و پارکینگ آغاز شد.

عملیات اجرای خط ویژه اتوبوس BRT با پیش بینی اعتباری بالغ بر170 میلیارد تومان که علاوه احداث خط ویژه ،خرید 100 دستگاه اتوبوس، احداث ایستگاه ها و تجهیزات ایمنی را شامل می شودف آغاز شد.

محل اجرای عملیات، میدان شهید سلطانی تا میدان شهید بهشتی کمالشهرتعیین شده است.

آغاز عملیات ساخت پایانه مسافربری شمال واقع در بلوار جانبازان کرج با زیربنای 560 متر مربع و با هدف تسهیل در رفاه حال مسافران شهرهای شمالی و با پیش بینی اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که ساخت آن شروع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز