متاسفانه بیماران خاص و پیوند اعضا از امکانات لازم برای ورزش محروم هستند

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۸۴۵۸۶
متاسفانه  بیماران خاص و پیوند اعضا از امکانات لازم برای ورزش محروم هستند
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند عضو استان البرز از تحت پوشش قرار دادن 500 بیمار خاص و پیوند اعضا توسط این هیئت خبر داد و گفت: متاسفانه این اعضا از امکانات مورد نیاز برای ورزش محروم هستند.

رضا رودگر در گفت و گو با خبرگزاری برنا، با بیان اینکه هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند  عضو 500 ورزشکار سازمان یافته را در زیر مجموعه خود داردگفت: اما امکاناتی مانند محل تمرین و ورزشگاهی برای بیماران خاص در اختیار این هیئت قرار ندارد.

 وی ادامه داد: این 500 ورزشکار در شش گروه تالاسمی، دیابت، همودیالیز، هموفیلی، پیوند اعضا و ام.اس قرار دارند، البته بیماران مبتلا به ام.اس به تازگی تحت پوشش هیئت قرار گرفته‌اند.

 

رودگر با تاکید بر اینکه هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند عضو به دنبال قهرمان پروری نیست خاطرنشان کرد:ما بیشتر به دنبال افزایش نشاط و زنده کردن امید در آنان هستیم.

 

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند عضو با اشاره مجدد به کمبود امکانات در اختیار این هیئت اعلام کرد: به طور مثال بیش از سه هزار بیمار دیابتی در استان البرز وجود دارد که برای بهبود وضعیت روحی و جسمی به ورزش و مخصوصا ورزش همگانی نیاز دارند.

 

وی افزود: بنابراین اگر شهرداری‌ها بتوانند امکانات را در اختیار هیئت قرار دهند به خوبی می‌توان به این بیماران برای بهبود کیفیت زندگی کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز