رییس هیات اتومبیلرانی البرز:

غیر قانونی بودن مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در محمدشهر

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۸۵۱۲۷
غیر قانونی بودن مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در محمدشهر
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز گفت: برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم که قرار است روز جمعه 18 اسفند در پارکینگ مترو محمد شهر کرج انجام شود غیر قانونی است.

اردشیر درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا، افزود: برگزاری تمامی رقابت های اتومبیلرانی و موتور سواری باید با هماهنگی این و مجوز اداره کل ورزش و جوانان البرز صورت گیرد، این در حالی است که مسابقات اسلالوم در روز جمعه در محمد شهر بدون هماهنگی های لازم است.

وی اضافه کرد: در رقابت های اتومبیلرانی و موتور سواری، ممکن است حوادث مالی و جانی رخ دهد، که به همین منظور باید هیات بر نحوه برگزاری این رقابت ها نظارت داشته باشد.

درویشی گفت: رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم در روز جمعه 18 اسفند در محمد شهر کرج با توجه به اینکه بدون هماهنگی و دریافت مجوز قرار است انجام شود مورد تائید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز نیست.

وی ادامه داد: هر گونه حادثه جانی و مالی در این مسابقه بر عهده برگزار کنندگان آن است و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: تمامی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این مسابقه و همایش های جانبی آن، مجاز به ادامه همکاری و شرکت در مسابقات فدراسیون و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز