پنج میلیارد تومان خیران البرز به نیازمندان کمک کردند

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۵۱۳۱
پنج میلیارد تومان خیران البرز به نیازمندان کمک کردند
خیران 18 مرکز نیکوکاری دراستان البرز امسال پنج میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز روز دوشنبه به خبرگزاری برنا، گفت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران محلات مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیریه مراکز نیکوکاری را تشکیل می‌دهد.

محمد محمدی فرد ادامه داد: با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برخی خدمات مؤثر انجام‌شده در مراکز نیکوکاری گفت: به‌عنوان‌مثال در مرکز نیکوکاری روستای رامجین از توابع شهر چهار باغ، به تازگی با مشارکت کمیته امداد و یکی از نیکوکاران همکاری کننده با این مرکز، چهل و نهمین واحد مسکونی به خانواده تحت حمایت این نهاد تحویل شد.

وی استفاده از ظرفیت فرهنگیان، پزشکان، کسبه، فعالان امور بنایی و ساختمانی، تعمیرکاران تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.

محمدی فرد گفت: مراکز نیکوکاری فاطمه الزهراء، رامجین، بانوان نظرآباد، اسلام‌آباد و وحدت به لحاظ میزان فعالیت و جذب کمک‌های خیران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز