بررسی مشکلات قضایی مددجویان هشتگرد

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲:۲۶
کد خبر: ۶۸۵۴۹۸
بررسی مشکلات قضایی مددجویان هشتگرد
مدیر ندامتگاه کرج گفت : به منظور اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری سازمان زندان ها و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان هشتگرد، معاون دادستان هشتگرد به همراه جمعی از قضات این شهرستان از زندان کرج بازدید و از نزدیک با زندانیان این شهرستان گفت وگو کردند.

ایرج فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا، افزود: حضور قضات نقش بسیار مهمی در آرامش خاطر زندانیان دارد که با هیچ فعالیتی دیگری نمی توان آن را مقایسه کرد.

وی افزود: بیشترین ناراحتی و مشکل زندانیان ابهام در پرونده قضایی است که وقتی در جریان بیشتر پرونده قرار می گیرند، آسوده خاطر می شوند.

وی اظهار داشت: از نظر بازدید قضات، در سطح خوبی از کشور قرار گرفتیم و این حاصل نشده است مگر به همت قضات که جادارد از آنها تشکر کنیم.

مدیر ندامتگاه کرج به برگزاری کلاس آموزش پدافند غیرعامل در این مرکز خبر دادو گفت: برای اجرای سیاست های سازمانی در خصوص آموزش کارکنان و به منظور ارتقاء سطح آگاهی و توانایی آنان، یک دورۀ کلاس آموزش پدافند غیرعامل ویژه کلیۀ همکاران در این مرکز برگزار شد.

فتاحی افزود: در زمینه چگونگی مقابله با زلزله و سیل و حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند جنگ و آشوب ها و درگیری ها در این دوره آموزش دیدند.

وی هدف از برگزاری این کلاس را ارتقاء سطح آگاهی و توانایی کارکنان در زمینه های مختلف پیشگیری، نحوۀ برخورد در مواقع لزوم و… عنوان کرد.

در پایان این دوره، به شرکت کنندگان حائز شرایط گواهینامۀ مربوط اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز