لازم است دستگاه های اجرایی البرز برای رفع معضل اعتیاد تلاش کنند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱:۰۵
کد خبر: ۶۸۸۲۶۸
لازم است دستگاه های اجرایی البرز برای رفع  معضل اعتیاد تلاش کنند
استاندار البرز گفت: اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی است که دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی بر روی آن برنامه ریزی کرده اند، بنابراین لازم است دستگاه های اجرایی البرز برای رفع این معضل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد علی نجفی روز سه شنبه در آیین افتتاح مرکز غربالگری و ساماندهی بیماران اعتیاد البرز، افزود: منابع کافی برای کاهش آسیب اعتیاد در اختیار داده شده و اقدامات موثر را باید داشت.

وی ادامه داد:ایران اسلامی به دلیل شرایط خاص منطقه و کشورهای تولید کننده که همسایه کشور در بحث مواد مخدر هستند بیشتر صدمه دیده است.

نجفی گفت: امروز دشمنان هزینه های بسیاری را متقبل می شود تا در بحث آسیب های اجتماعی بویژه مواد مخدر مشکلاتی را به وجود آورند.

وی اضافه کرد: توجه به موضوع اعتیاد از وظایف مهم به شمارمی رود که تمام دستگاه ها باید همراهی لازم را با دستگاه های اجرایی رفع معضل اعتیاد از جمله بهزیستی داشته باشند.

استاندارالبرز خاطرنشان کرد: اقدامات زیربنایی دراین موضوع مهم باید داشت و از تکالیف مهم همه به شمارمی رود، چراکه این آسیب اجتماعی بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل می کند.

نجفی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم در حوزه اجتماعی آن است که رسیدگی به آسیب اجتماعی اعتیاد بوده که باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: همه باید تلاش کنند در بحث ماده 16 اقدامات موثر صورت گیرد و این مهم نیز ازسوی استانداری البرز با همکاری مسئولان کشوری دنبال می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز دراین آیین گفت: با حمایت دولت اتفاقات خوبی در عرصه حمایت از آسیب های اجتماعی این استان افتاده است.

داریوش بیات نژاد افزود:افزایش مستمری مددجویان بهزیستی به سه ونیم برابراز تدابیر دولت و حمایت مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر مهم بوده است.

وی اضافه کرد: 280میلیون اعتبار برای این مرکز صرف شده انتظارمی رود همه د ستگاه ها درحمایت از این مرکز گام های موثرتری را دردرمان بیماران اعتیاد بردارند.

بیات نژاد تاکید کرد: مرکز ماده 16 که هنوز برای استان البرز به سرانجام نرسیده یک اولویت است که باید هرچه سریعتر به آن توجه داشت .

وی اضافه کرد:اکنون 20 کمپ در سطح استان البرز معتادان رابرای درمان و بازگشت سالم به جامعه درمان می کنند. براساس آمار دو هزار معتاد را دراستان البرز هستند که بیش از 140 مرکز به آنان خدمات ارائه می دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز