اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای محله اسلام آباد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۹۴۸۱۸
اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای محله اسلام آباد
شهردار کرج گفت: مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام و مورد نیاز محله اسلام آباد اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهردار کرج در بازدید از منطقه یک شهرداری این کلانشهر، شامگاه دیروز یکشنبه، در مسجد المهدی (عج) واقع در محله اسلام آباد حضور یافت و با مردم و نمازگزاران این محله دیدار و گفت و گو کرد.

 اصغر نصیری، پس از ادای فریضه نماز جماعت در این مسجد، ضمن شنیدن سخنان شهروندان، نسبت به اتخاذ تصمیم و صدور دستور به منظور رفع مشکلات ساکنان منطقه اقدام کرد.

 

وی، از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام و مورد نیاز محله اسلام آباد منطقه یک شهرداری کرج خبر داد و گفت: این اعتبار باید برای انجام طرح های مفید و ساماندهی به مشکلات منطقه صرف شود.

 

به گفته نصیری، تکمیل پارک هایی همچون پارک دانایی و جمع آوری آب های سطحی که از مشکلات شایع این محل می باشد، از محل این اعتبار انجام می گیرد.

 

وی، مساجد را محور توسعه محلات عنوان کرد و با توجه به گستردگی بافت های فرسوده در شهر عنوان کرد: نخستین پروانه بازسازی و بهسازی 150 واحد بافت فرسوده در محله مصباح، در حال حاضر با مشارکت بخش خصوصی صادر شده است که این امر نویدبخش رخدادهایی بسیار شایسته در زمینه ساماندهی اراضی و بافت های فرسوده شهری کرج می باشد.

 

در پایان این مراسم شهردار کرج با تقدیم لوح هایی، از فعالیت های مدیر، معاون خدمات شهری و امام جماعت منطقه یک قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز