دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

خدمت رسانی داوطلبانه اغلب نیروهای هلال احمر کشور

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰:۳۲
کد خبر: ۶۹۵۳۱۹
خدمت رسانی داوطلبانه اغلب نیروهای هلال احمر کشور
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: علی رغم محدودیت‌های موجود، در تلاش هستیم هر سال از لحاظ کمی وکیفی امکانات سازمان هلال احمر را افزایش دهیم و اگر دولت دست ما را بازبگذارد در تحقق این هدف موفق‌تر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود محمدی نسب در مراسم تجلیل از فعالان کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر البرز که امروز سه‌شنبه(21 فروردین) در باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: البرز از نظر جغرافیایی و جمعیتی موقعیت حساس و ویژه‌ای در کشور دارد و همین موقعیت لزوم توجه خاص مسئولان به این استان را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به امکانات محدود امدادی البرز به ویژه کرج افزود: کرج شهری است که هنوز هم در سایه تهران قرار دارد و همین باعث شده سهم محدودی از امکانات داشته باشد.

 این مسئول توضیح داد: امکانات شهرهایی که در سایه تهران قرار دارند همیشه از سوی این کلانشهر بلعیده می‌شود و این مشکلی است که سال‌ها وجود داشته و دارد.

 وی ابراز کرد: علی رغم محدودیت‌های موجود، در تلاش هستیم هر سال از لحاظ کمی وکیفی امکانات سازمان هلال احمر را افزایش دهیم و اگر دولت دست ما را بازبگذارد در تحقق این هدف موفق تر خواهیم بود.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جایگاه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت:  اغلب کسانی که در جاده‌ها، مسیرهای صعب العبور و در حوادث به مردم خدمت رسانی می‌کنند  نیروی داوطلب سازمان  هستند و رابطه  استخدامی با این مجموعه ندارند و همین کار این افراد را ارزشمند می‌کند.

 محمدی نسب ابراز کرد: این نیروها از فداکارترین، صالح‌ترین و صادق‌ترین نیروهای این  کشور هستند که جان خود را بدون هیچ چشمداشتی وقف امداد رسانی به مردم کرده اند.

 این مسئول با اشاره به اینکه فداکاری و همدلی فرهنگی شاخص در کشور است اظهار کرد: البته فداکاری و همدلی نه تنها در میان جمعیت هلال احمر بلکه در تک تک مردم به رسمی دیرینه تبدیل شده است.

 وی ابراز کرد: در اثبات این ادعا همین کافی است که در حوادث و بلایا مردم همیشه پای صحنه بودند و در  اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی چند قدم از هلال احمر نیز جلوتر بوده اند.

 وی گفت: ایرانی‌ها مردمی هستند که  فارغ از نژاد و زبان و.‌‌...  پشت هم  ایستاده و با همدلی موانع و مشکلات را پشت سر می‌گذارند.

 این مسئول توضیح داد: سازمان هلال احمر دلگرم و متکی به حضور امدادگران  داوطلب است و اگر این افراد نباشند اهداف سازمان محقق نمی‌شود.

 وی ادامه داد: بدون شک اگر بخواهیم داوطلبان را از بدنه سازمان هلال احمر حذف  کنیم از نیروهای هلال احمر چیزی باقی نمی‌ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز