معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

بدون شک با افزایش امکانات امدادی البرز نه تنها البرز نشینان بلکه کل کشور بهره مند می‌شوند

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۵۳۳۲
بدون شک با افزایش امکانات امدادی البرز نه تنها البرز نشینان بلکه کل کشور بهره مند می‌شوند
معاون عمرانی استاندار البرز گفت: امید است مسئولان به تاسیسات و زیرساخت‌های استان نگاه ملی داشته باشند تا بتوانیم در حوادث بهترین عملکرد را داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا، خسرو ارتقایی در  مراسم تجلیل از فعالان کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر البرز که امروز سه‌شنبه(21 فروردین) در باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: البرز با جای دادن سه محور مواصلاتی کرج - تهران ، کرج - قزوین و کرج - چالوس در دل خود، در کنار نقش استانی نقشی ملی را نیز ایفا می‌کند و تردد بیش از ۳۰ میلیون خودرو از این محورها حکایت از این نقش حساس دارد.

 وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۷ ادامه داد: در این ایام شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم که این امر حاصل تلاش پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و... بوده است.

 این مسئول همچنین به عملکرد ستاد بحران البرز در برف سنگین سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته برف سنگینی در البرز بارید و برودت بعد از آن مشکلات زیادی را در آزاد راه‌های استان ایجاد کرد.

 ارتقایی اضافه کرد: خوشبختانه مشکلات بعد از بارش این برف با کمک همه نیروها کمتر از ۱۲ ساعت حل شد و تردد خودروها به صورت عادی در آمد.

 این مسئول با اشاره به ضرورت افزایش امکانات امدادی البرز ادامه داد: باید امکانات امدادی البرز ارتقا یابد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز استان در این بخش باشیم.

 وی اظهار کرد: در حال حاضر انبارهایی در روستای هیو و پایین دست مهر شهر وجود دارد که امکان واگذاری آنها به جمعیت هلال احمر وجود دارد.

 وی افزود: بدون شک با افزایش امکانات امدادی البرز نه تنها البرز نشینان بلکه کل کشور بهره مند می‌شوند.

 وی در ادامه به نقش هلال احمر در کشور توضیح داد: هلال احمر سازمانی مردمی و تخصصی است و در بحران‌ها و حوادث نقش به سزایی در کاهش آلام و آسیب‌های مردمی دارد.

وی افزود: امید است سال ۹۷ بتوانیم به عنوان استان نمونه در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی بدرخشیم.

 

نظر شما