گسترش مناسبات بازرگانی بخش خصوصی البرز و لهستان

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۶۹۵۸۱۶
گسترش مناسبات بازرگانی بخش خصوصی البرز و لهستان
گسترش مناسبات اقتصادی و بازرگانی بخش خصوصی البرز با لهستان در دیدار سفیر لهستان با استاندار البرز مورد تاکید قرار گرفت و دو طرف آمادگی خود در این زمینه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در دیدار سفیر لهستان در کرج، گفت: تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان باهدف افزایش تبادلات تجاری ضروری است.

وی ادامه داد: رصد فعالیت های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان به عنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.

نجفی گفت: البرز دارای شرایط و ویژگی های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره برداری از این ظرفیت ها هستیم.

وی افزود: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، بدلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناها خارج شدیم.

یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران نیز در دیدار با بیان اینکه استاندار البرز در مقایسه با سایر استانداران از پویایی و جدیت ویژه ای برای پیشبرد امور برخوردار است، گفت: این انگیزه مضاعف، لهستان را در گسترش روابط با البرز بیش از پیش ترغیب می کند.

وی ادامه داد: علاقمند به حضور هیاتی به سرپرستی استاندار البرز در لهستان هستیم و برای این امر همکاری های لازم از سوی سفارت صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز