نماینده البرز در شوراى مرکزى مجمع ملى جوانان:

بدنه فکرى و مطالبه گرى جوانان تقویت شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۷:۳۲
کد خبر: ۹۳۳۳۷۹
عضو اسبق مجمع جوانان استان و نماینده البرز در شوراى مرکزى مجمع ملى جوانان گفت: ما باید بدنه فکری جوانان را تقویت کنیم و مطالبه‌گری را در جوانان افزایش دهیم.

سیدمحمدرضا حسینى در گفت و گو با خبرگزارى برنا از البرز با اشاره به انتخابات مجلس شوراى اسلامى، بیان کرد: باید همه گروه ها و اقشار به خصوص نسل جوان جهت حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند و با انتخابی آگاهانه به رشد و تعالی کشور و نظام اسلامی کمک کنند.

وى ادامه داد: انتخابات مرحله ای نو از زندگی اجتماعی هر فرد است که با انتخاب خود می تواند سرنوشت خویش و سایر همنوعان را رقم زند.

این فعال حوزه جوانان همچنین گفت: ما باید بدنه فکری جوانان را تقویت کنیم و مطالبه‌گری را در جوانان افزایش دهیم، هنر این است که با 5 درصد اشتراکات بتوانیم جوانی را پای کار نظام بیاوریم.

این فعال فرهنگی همچنین امید و خوش‌بینی را به‌عنوان کلید اصلی این بیانیه دانست و افزود: در شرایطی که برخی تلاش می‌کنند در جامعه بذر ناامیدی را بگسترانند، باید از این الفاظ به‌عنوان کلید اصلی گام دوم انقلاب یاد کرد.

وی افزود: جنس گام دوم اقدام و عمل است برخی در این حوزه به افراط و تفریط افتاده اند که برای اقدام و عمل کار تئوری انجام نمی دهند، جوان مومن باید کار گروهی و جمعی را یاد بگیرد تا بتوان از آن در ساختارهای مدیریتی و حاکمیتی استفاده کرد، بنابراین برای عدم دچار به آسیب های گذشته باید به بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه و دستورالعمل نگاه کنیم و توجه های ویژه به این بیانیه داشت و از آن به عنوان رساله عملیه انقلاب استفاده کرد.

 

نظر شما