آقای قالیباف، لم تقولون ما لا تفعلون؟

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۳:۵۰
کد خبر: ۵۵۳۹۳۲
آقای قالیباف، لم تقولون ما لا تفعلون؟
پس از پایان جنگ تحمیلی نظام جمهوری اسلامی ایران به فکر نوسازی و بازسازی اثار و تخریب های ناشی از جنگ و سازندگی کشور افتاد و به همین منظور برنامه های توسعه کشور طراحی شد تا ایران به توسعه یافتگی برسد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سحر - پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- «سیدجمشید اوشال» خلبان آزاده و جانباز خطاب به قالیباف نوشت: اولین برنامه از ابتدای دهه ۷۰ خورشیدی شروع و امسال نیز اولین سال شروع برنامه ششم توسعه  کشور میباشد

با نگاهی ساده  بر روند اجرای ۵ دوره برنامه های توسعه کشور مشاهده میشود دولت ها موفق به اجرای کامل برنامه ها نبودند و در بهترین شرایط دولت ها حداکثر تا ۶۰ درصد برنامه را محقق نمودند.

علت این عدم تحقق برنامه ها ٬ شعارهایی بوده که روسای جمهور برای کسب رای به مردم میدادند و این شعارها مطابق برنامه توسعه نبوده و چون دولت ها موظف به نوشتن بودجه براساس برنامه و اجرای صحیح و کامل ان هستند و از طرفی رییس جمهور به مردم قول فلان موضوع را داده که مبنای مالی داشته و لذا برنامه ها به دلیل تغیر مسیر بودجه محقق نشدند و این موجب نابسامانی در ساختار تعهداتی  نظام و انقلاب به مردم است .

مطمنا در هیچ برنامه ای بی قانونی و بی انضباطی و انحراف از قانون برنامه و رانت و فساد مالی تعریف نمیشود  امابا بررسی عملکرد در سالیان مشاهده میکنیم بیشتر رانت ها و فسادهای سازمان یافته ناشی از بی انضباطی و قانونگریزی و تحریف و تغیر هدفمند برنامه ها بوده است .

جناب اقای دکتر قالیباف مدعی هستند  که جامعه ایران یک جامعه دو قطبی غنی و فقیر است .

اقای قالیباف میگویند از ۱۰۰ درصد جمعیت ۸۰ میلیونی ایران حدود ۳۲۰۰۰۰۰ سه میلیون و دویست هزار نفر غنی و ثروتمند هستند که از رانت و فساد به ثروت باد اورده رسیده اند و حدود ۷۶۸۰۰۰۰۰ هفتاد و شش میلیون نفر جمعیت ایران بدبخت و تحت سلطه این سه میلیون و دویست هزار نفر هستند .

اقای قالیباف میخواهند ناجی کشور شده و برای این جامعه ۹۶ درصدی که تحت ظلم هستند ٬ یارانه و کمک مالی حداقل ۱۵۰  هزار تومانی برقرار و پرداخت نمایند ؟

اقای قالیباف میخواهند بجای پرداخت سالانه ۴۲۰۰۰  چهل و دوهزار میلیارد تومان یارانه مبلغی حدود ۱۳۰۰۰۰ یکصد و سی هزار میلیارد تومان یارانه از محل بودجه عمومی پرداخت کنند ؟؟؟؟  

اقای قالیباف حتما مطلع هستید که دولت در حال حاضر از بودجه عمومی کشور حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای تامین حقوق بیش از ۹۵۰۰۰۰۰ نه میلیون و پانصد هزار نفر کارکنان و ازنشسگان و یارانه پرداخت مینماید و با طرح جنابعالی باید این بخش از بودجه به مبلغ حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اضافه شده و در مجموع دولت شما تا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه را برای این منظور هزینه خواهد نمود ؟؟؟

با این شرایط اگر شعار جنابعالی قرار باشد محقق شود یا باید از بودجه بهداشت و یا عمران یا دفاعی کسر شود و یا به قیمت حامل های سوخت و یا بهمبالغ مالیاتی اضافه شود که این کار نیاز به مجوز مجلس دارد و اگر مصوب شود همان اتفاق و بلایی بر سر پول می افتد که در سال ۱۳۹۰ افتاد یعنی قدرت و توان ریال در مقابل با دلار یک سوم شد و پول ملی و اقتصاد خانواده بدبخت شد و حالا شما میخواهید این بلا را دوباره بر سر پول و اقتصاد ملی ایران بیاورید  ؟؟؟؟

با این توضیحات سوال میکنم:

جنابعالی از کی میخواهید این طرح را شروع و اقدام به پرداخت این یارانه کنید و از کجای بودجه سال ۱۳۹۶  و برنامه  ششم میخواهید این پول را تامین کنید ؟

از کجای برنامه توسعه کم میکنید و به این بودجه اضافه میکنید و ایا مطمن هستید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این نظر شما موافق خواهند بود.

در قران کریم خداوند سبحان میفرمایند : لم تقولون ما لا تفعلون .

جناب اقای دکتر قالباف ٬ خواهش میکنم چیزی بگویید که شدنی باشد و برای مردم توقع درست نکنید و به قول معروف با این حرف ها و وعده ها روی اعصاب مردم راه نروید که اگر نتوانید که انوقت ....... ؟.

خواهش میکنم بجای این شعار و ادعای که فقط نمایشی و بدون پشتوانه است و موجب تشویش اذهان عموم میشود برنامه عملی منضبط و منطبق با قانون برنامه ششم ارایه و منتشر کنید که مورد تایید نمایندگان مردم هم باشد ؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز