باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در شهرکرد متلاشی شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۱
باند کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در شهرکرد متلاشی شد
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از انهدام باند ۱۲ نفره کلاهبرداری شرکت‌های هرمی در شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار غلامعباس غلامزاده افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی در حوزه کلاهبرداری با عنوان شرکت‌های هرمی در شهرکرد، موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، با شناسایی اعضای ۱۲ نفره این باند کلاهبرداری ، با هماهنگی قضایی پس از شناسایی محل فعالیت این افراد، همگی آنان را دستگیر کردند.

غلامزاده افزود: از متهمان مقادیر زیادی جزوات آموزشی و لوح فشرده کشف و پس از تشکیل پرونده، این افراد به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی، گفت: فعالیت این گونه شرکت‌ها هیچ گونه وجهه قانونی و شرعی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:خوش باوری و نداشتن اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی نگری افراد جوان و بی تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن، از مهمترین دلایل افزایش فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

غلامزاده افزود:اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی افراد جامعه در خصوص چگونگی کلاهبرداری این شرکت‌ها، با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، از راهکارهای جلوگیری از فعالیت این شرکت‌هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز