جریمه میلیاردی قاچاقچی قطعات رایانه در گچساران

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰۴
جریمه میلیاردی قاچاقچی قطعات رایانه در گچساران
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:قاچاقچی قطعات رایانه در شهرستان گچساران به پرداخت یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال جریمه محکوم شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ براتعلی صالحی، اظهار داشت: ماموران انتظامی دایره مبارزه با قاچاق و کالا و ارز در حین بازرسی و کنترل خودروهای عبوری مقادیری قطعات یدکی و تعدادی کیس و تجهیزات شبکه ای کامپیوتر که به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گچساران معرفی کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود :با توجه به تحقیقات به عمل آمده درباره محتویات پرونده شعبه اول رسیدگی به قاچاق کالا و ارز گچساران بزه انتسابی مبنی بر قاچاق بودن کالا ها محرز شده است.

صالحی تاکید کرد: متهم افزون بر ضبط کالا به میزان یک میلیارد و سی و پنج میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده است.

روز دهم اردیبهشت امسال قاچاقچی ۱۵۰ حلقه لاستیک خودرو در شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، به پرداخت سه میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سی و یکم فروردین ماه امسال نیز قاچاقچی لوازم رایانه در یاسوج به یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

۲۰ فروردین امسال همچنین قاچاقچی لوازم الکتریکی در این استان به ضبط کالا و پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و ۲۶ فروردین نیز قاچاقچی پارچه در شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

کهگیلویه و بویراحمد در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان های مرکزی و تهران قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز