احتکار ۳۲۴ میلیاردی خودروهای خارجی در بوشهر

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۱۴۱۵
احتکار ۳۲۴ میلیاردی خودروهای خارجی در بوشهر
فرمانده انتظامی استان بوشهر از احتکار ۲۷ دستگاه خودرو خارجی به ارزش ۳۲۴ میلیارد ریال در شهرستان "بوشهر" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "خلیل واعظی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در راستای برخورد با محتکران با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از احتکار خودروهای خارجی صفرکیلومتر توسط فردی در یکی از انبارهای سطح شهر بوشهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در این خصوص با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که پس از بررسی دقیق انجام شده ۲۷ دستگاه خودرو خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نگهداری این خودروها برابر نظر کارشناسان غیرقانونی و مصداق احتکار و اخلال در بازار فروش این اقلام بوده و در همین رابطه پس از هماهنگی با مقام قضائی این انبار پلمب و یک متهم دستگیر شد،گفت: کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای احتکار شده را ۳۲۴  میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار واعظی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز