سامانه الکترونیک تردد ارباب رجوع در یزد رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۰
سامانه الکترونیک تردد ارباب رجوع در یزد رونمایی شد
سامانه الکترونیک تردد تحت عنوان "ساتا " با هدف تکریم مراجعان و تسریع در تردد ارباب رجوع به اماکن قضائی رونمایی و شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ با توجه به اینکه که تردد به اماکن دارای طبقه بندی از جمله اماکن قضائی شرایط ویژه‌ای دارد، در پاره‌ای وقت‌ها تردد با کندی صورت گرفته و موجبات نارضایی مراجعان می‌شود که با آغاز به کار این سامانه این مشکل برطرف می‌شود.

سامانه الکترونیک تردد ارباب رجوع ساتا توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان طراحی و  در معاونت آمار و فناوری اطلاعات آماده کار شد.

در جهت حفظ شئون شغلی وکلا و کارشناسان و دیگر مرتبطان دستگاه قضائی و تسهیل در تردد این افراد طرح دیگری با عنوان "کاردکس" طراحی گردید که با همکاری روسای کانون‌های چهارگانه از این طرح نیز رونمایی شد.

با توجه به اینکه هر یک از این افراد به جهت شرایط کاری چندین بار در روز به اماکن قضائی تردد دارند لذا طرح کاردکس از طریق احراز هویت الکترونیک این افراد و تفکیک آنها از دیگر مراجعین امکان دسترسی سریع به مجموعه‌های قضائی را فراهم آورده و از طرفی امکان سوءاستفاده‌های احتمالی به نام این قشر را از افراد سودجو که گاها با عناوین قلابی قصد حضور در مراجع قضائی دارند را سلب می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز