فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان در مرزها مقابل دشمنان سینه ستبر کردند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۹۹۶۵
مرزبانان در مرزها مقابل دشمنان سینه ستبر کردند
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان برای تامین امنیت مردم این خطه و مرزهای کشور، سینه ستبر کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با اعضای شورای تامین شهرستان مریوان، با تبریک دهه ولایت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان کردستان، اظهارداشت: استان کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در نوع خود بی نظیر است.

او در ادامه با قدردانی از امام جمعه اهل سنت شهرستان مریوان در همیاری و حمایت از مرزبانان، افزود: توفیق حاصل شد از مرزهای مریوان بازدیدی داشته باشیم و الحمدالله در این بازدید روحیه وصف ناپذیر و نشاط را در چهره مرزبانان مشاهده کردم.

سردار گودرزی با اشاره به شرایط سخت خدمتی مرزبانان، بیان داشت: مرزبانان برای تامین امنیت مردم این خطه و مرزهای کشور، سینه ستبر کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر امنیت مطلوب مرزهای کشور، گفت: استان کردستان با تلاش نیروهای مسلح و مسئولان، به عنوان نگینی در کشور توسعه پیدا کرده و در این زمینه با حضور جوانان مومن و تحصیل کرده رشد بی نظیری داشته است.

این مقام عالی مرزبانی ناجا ادامه داد: در بازدید امروز هیچ گونه احساس ناامنی در مرز حس نشد که این نشان از تقویت احساس امنیت در کشور است؛ این مهم مرهون خون شهدا و ایثارگران است که جای خوشحالی و خوشنودی دارد.

سردار گودرزی با اشاره به اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه مرزبانان به نیازمندان و مرزنشینان، خاطرنشان کرد: همکاران بنده با جمع آوری بخشی از حقوق خود، به کمک نیازمندان و مرزنشینان کمک بضاعت شتافتند و به همین بهانه دیداری مرزنشینان در شهرستان بانه خواهم داشت.

انسجام و همدلی مطلوب مرزبانان در دفاع از مرزهای کشور

در ادامه این دیدار، دکتر " آرتیکاس اقبال" فرماندار شهرستان مریوان با قدردانی از تلاش های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای استان کردستان، گفت: مرز مریوان نسبت به سایر مرزها، تفاوت دارد؛ به این دلیل که مرز مریوان یک بندر خاکی به اسم "باشماق" دارد که دومین مرز بین المللی ترانزیتی خروج در کشور است.

او ادامه داد: مرزبانی تیم خوب، منسجم و همکاران همدلی دارد که باعث مباهات است، همکاری مرزبانی با شورای تامین همواره مستمر بوده و بر تامین امنیت مرزها تاثیرگذار بوده است.

اقبال در خاتمه بر تقویت جاده های مرزی و توجه ویژه به مرزهای شهرستان مریوان تاکید کرد.

مرزبانی در راه خدا از اجر بالایی برخوردار است

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان نیز در ادامه با قدردانی از امنیت مطلوب مرزهای شهرستان مریوان، تلاش مرزبانان را عبادت دانست و گفت: مرزبانی در راه خدا و در مرزهای اسلام از اجر بالایی برخوردار است که بنده از همه مرزبانان و خانواده های انها سپاسگذارم.

او با بیان اینکه خانواده نقش موثری در موفقیت مرزبانان دارند، ادامه داد: از سردار گودرزی کمال تشکر را دارم و خوشحالم در خدمت این مجاهد بزرگ هستم؛ عرض سلام و خداقوت مرا به همه مرزبانان کشور برسانید.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان را به نمایندگی از شورای تامین شهرستان، به عنوان مرزیار افتخاری مرزبانی ناجا منصوب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز