تردد در راه‌های چهارمحال و بختیاری با وجود بارش برف برقرار است

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۸۹۱۹
تردد در راه‌های چهارمحال و بختیاری با وجود بارش برف برقرار است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش برف و باران در این استان از شامگاه چهارشنبه، گفت: اگر چه در برخی گردنه‌های استان شاهد بارش برف و کُندی تردد هستیم اما تمامی مسیرها باز است و مشکلی در ترددها وجود ندارد.

به گزارش برنا؛ عزیزالله روشن، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف که از شامگاه چهارشنبه در بسیاری از نقاط استان آغاز شده بود و  در روز پنجشنبه در برخی محورها تبدیل به باران شده و تنها در گردنه‌ها بارش برف گزارش شده است.

او ادامه داد: تردد در گردنه‌ها و محورهای ارتباطی سخت‌گذر باید با زنجیرچرخ انجام گیرد و رانندگان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

روشن با اشاره به آماده‌باش۴۰۰راهدار در محورهای ارتباطی استان، تصریح کرد:همچنین ۴۲ راهدارخانه تجهیز و فعال شده است و ۳۵ گشت راهداری در محورهای ارتباطی استان مشغول فعالیت است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین سنگین و نیمه‌سنگین در طرح راهداری زمستانی استان مشغول خدمت هستند.

روشن از امدادرسانی به چند خودروی گرفتار در برف در گردنه چری شهرستان کوهرنگ در شامگاه چهارشنبه خبر داد و گفت: سرنشینان این خودروها در راهدارخانه چری اسکان داده شدند.

او در خصوص راه‌های روستایی در مناطق برف‌گیر و کوهستانی استان نیز گفت: راهداران مشغول برف‌روبی در این محورها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز