پلمب ۹ پاتوق ساخت و فروش مواد مخدر/ کشف ۲۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲۸
پلمب ۹ پاتوق ساخت و فروش مواد مخدر/ کشف ۲۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از کشف 20 کیلوگرم انواع مواد طی 2 عملیات جداگانه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: 9 باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شد، پلمب شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ سمین فلاحی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در ماموریت نخست و در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 10 کیلو و 500 گرم انواع مواد شدند.

او همچنین با اشاره به دستگیری 61 معتاد متجاهر، خرده فروش و حمل کننده مواد مخدر خاطرنشان کرد: 2 باند تهیه و توزیع نیز منهدم و یک قبضه سلاح کلت از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، توقیف 6 دستگاه خودرو و پلمب 9 باب منزل و مغازه که برای تهیه و توزیع مواد مخدر از آن‌ها استفاده می‌شد را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

او همچنین از کشف 9 کیلو و 500 گرم تریاک در ماموریتی دیگر خبر داد و گفت: این مقدار مواد از یک قاچاقچی در میدان میوه و تره بار کرمانشاه بدست آمد.

فلاحی گفت: متهم دستگیر شده از فروشندگان سابقه‌دار مواد مخدر بود که با کار اطلاعاتی ماموران به دام افتاد و تحویل مراجع قضائی شد.

اودر پایان، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه 128 با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز