آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو در مازندران

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۶۳۷۴
آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در مرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران درباره جزئیات این خبر، گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی و محدودیت کاری دفتر خدمات خودرویی و مرکز تعویض پلاک مرکز استان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز شده است.

او با بیان این که ارائه خدمات برابر سامانه نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است، تصریح کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در سایر شهرستان هایی که دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خواهند پرداخت.

بیگلری با بیان این که مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان های دارای وضعیت قرمز کرونا تا زمان تبدیل شدن وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: در صورتی که دفاتر خدمات خودرویی سایر شهرستان ها از لحاظ انتشار کرونا در وضعیت قرمز قرار گیرد تا تغییر وضعیت به نارنجی و یا زرد مجددا تعطیل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در مورد مدت اعتبار وکالت نامه های صادر شده، خاطرنشان کرد: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد در مرکز استان و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند بود.

او همچنین یادآور شد: وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به محدودیت های تردد و ممنوعیت مسافرت به استان مازندران در ایام تعطیلات عید فطر از مردم خواست: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیر ضروری به این شهرستان ها خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز