عبدالوهاب حسنوند خبر داد:

دستگیری ۲ سوداگر مرگ

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۳۵۷۶
دستگیری ۲ سوداگر مرگ
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری 2 سوداگر مرگ در یکی از محورهای مواصلاتی شهر تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛  سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" ، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در تشریح جزییات این خبر گفت: با رصد و پیگری های صورت گرفته از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ فعالیت های یکی از سوداگران مرگ کهنه کار شهر تهران و زیر نظر گرفتن رفت آمدهای وی ،اقدامات مجرمانه وی برای پلیس محرز شده و پیگیری های تکمیلی تر در این خصوص در دستور کار قرار گرفت. 

او ادامه داد : با ورود ماموران زبده به پرونده و انجام تحقیقات شبانه روزی و پایش رفتاری متهم، مشخص گردید نامبرده ضمن خرید مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور با جاساز کردن این مواد در یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال آن از طریق محورهای مواصلاتی به تهران را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب افزود : با مشخص شدن روش کاری متهم و شناسایی مسیر تردد وی  با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  تهران  به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند در نهایت موفق شدند خودرو متهم را متوقف و متهم و همدستش را دستگیر کنند.

حسنوند گفت: در این عملیات  20 کیلو و 600گرم تریاک کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز