عبدالوهاب حسنوند خبر داد:

کشف ۱۰۱ کیلو مواد مخدر

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۳۹۶۲
کشف ۱۰۱ کیلو مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری در "میدان آزادی" و کشف 101کیلو تریاک، حشیش و شیشه ازخودروی متهم خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ ساکن  محدوده غرب تهران،  محل سکونتش را به محل دپوی و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده و پس از انتقال محموله مواد مخدر به مخفیگاهش آن را به خریداران عمده مواد مخدر  توزیع می کند.

او با بیان اینکه در رصد های اطلاعاتی به دست آمد، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله ای از مواد مخدر به مخفیگاهش است، افزود: کلیه محورهای منتهی به مخفیگاه متهم تحت کنترل در آمد تا اینکه شامگاه گذشته، تیم عملیات این پلیس موفق شدند خودروی متهم را در محدوده "میدان آزادی" مشاهده و توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد:  در بازرسی از داخل این خودرو 63 کیلو  و 900گرم تریاک،31کیلو و 500گرم حشیش و 6کیلو و 150گرم شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی  در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس انتقال و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

 

نظر شما