فرمانده انتظامی استان فارس :

کشف محموله های ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در فارس

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۷:۲۶
کد خبر: ۳۳۵۰۴۳
کشف محموله های ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در  فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف چهار محموله کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون ریال در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، ،سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران  پلیس آگاهی استان فارس سه دستگاه خودرو تریلر که کالای خارجی را بنادر استان "بوشهر"بارگیری و به مقصد شیراز در حرکت بودند شناسایی و برای توقیف خودروها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این تریلر ها، آنها را متوقف و در بازرسی از خودروها مقدار 68 تن برنج خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش 3 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در اقدام دیگری این ماموران یک قاچاقچی کالارا که در امر کالای قاچاق از نوع سم و کود شیمیایی به صورت عمده در شیراز فعالیت داشت شناسایی و از انبار وی واقع در یکی از خیابان های مرکزی شیراز تعداد ۱۷۵ دستگاه سم پاشی، مقدار 2 تن و ۱۶ کیلو گرم انواع کودشیمایی و تعداد ۴۸۰ پاکت بذر گوجه فرنگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

سردار "گودرزی" در ادامه از کشف یک محموله کالای قاچاق در محور "فیروزآباد" به سمت "شیراز" خبر داد و گفت: این محموله کالای قاچاق از نوع سیر بدون هرگونه مدرک مثبته گمرکی بود که از بنادر استان بوشهر به مقصد شیراز بایک دستگاه خودرو کامیون ده چرخ fm۹ بارگیری شده بود و ارزش آن 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان کازرون نیز ماموران یک دستگاه خودرو پراید حامل انواع کالاهای قاچاق حامل انواع نوشیدنی،‌قوطی چای و قهوه را متوقف که ارزش این کالای 300 میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز