رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس:

۳۵ خرده فروش موادمخدر در شیراز دستگیر شدند

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۵:۱۷
کد خبر: ۳۳۶۰۲۷
۳۵ خرده فروش موادمخدر در شیراز دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در شهرستان شیراز 35 خرده فروش موادمخدر و معتاد تابلو دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،سرهنگ "محمدجعفر تولایی" اظهار داشت: ماموران در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهر شیراز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

 وی ادامه داد: در پی درخواست های مردمی مبنی بر برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان ولگرد در برخی از نقاط شهر شیراز، این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس قرار گرفت.

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بیان کرد:  چند اکیپ عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان با همکاری کلانتری "13 عباسیه" این طرح را در محله دروازه کازرون (سنگ سیاه) اجرا و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری عوامل بسیج و شورای محلی، کلیه مخروبه ها و خانه های قدیمی که محل اجتماع و تردد معتادان پر خطر بود شناسایی شد.

سرهنگ تولایی افزود:  با گشت زنی و حضور فیزیکی در بافت قدیم این محله، تعداد 35 نفر خرده فروش موادمخدر و معتاد ولگرد جمع آوری و کلیه دستگیر شدگان تحویل نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس DIC مستقر در دروازه کازرون شدند.

وی تاکید کرد: این افراد پس از انجام آزمایش های پزشکی و غربالگری از آن مکان، به مرکز ماده 16 واقع در دهکده سلامی تحویل داده شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز