اخبار پلیس فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۳۶۰۳۵
اخبار پلیس فارس
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس استان ،انهدام باند سارق درون خودرو با کشف 41 فقره سرقت در شیراز،دستگیری40 خرده فروش مواد مخدر درکوار،دستگیری سارق موتورسیکلت با چهار فقره سرقت در داراب،توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان ممسنی مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است.

انهدام باند سارق درون خودرو با کشف 41 فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از انهدام باند سارق درون خودرو و کشف 41 فقره سرقت از آنها در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "یوسف ملک زاده" با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری "15 قصردشت" با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیس موفق شدند 4 نفر سارق درون خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری، آنها در تحقیقات اولیه به 41 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" با بیان اینکه اموال مسروقه از سارقان کشف شده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از اعضای این باند، جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دستگیری40 خرده فروش مواد مخدر درکوار

فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" استان فارس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان و دستگیری 40 نفر خرده فروش موادمخدر خبر داد.

سرهنگ دوم "علی همت پور" در تشریح این خبر گفت : در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر، مأموران انتظامی این شهرستان 40 نفر توزیع کننده موادمخدر رادستگیر کردند.

وی ادامه داد: از این خرده فروشان مقدار 145 گرم و 80 سانت هروئین،یک گرم شیشه، یک کیلو و 659 گرم تریاک،40 گرم شیره تریاک، 502 گرم سوخته تریاک، 37 گرم حشیش، 225 گرم ماری جوانا، 339 عدد قرص اعتیادآور، 5 عدد پایپ استعمال شیشه، 2 عدد ترازوی توزین موادمخدر و 26 عدد حقه وافور کشف شد.

وی بابیان اینکه متهمان پس از انجام تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان "کوار" با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک،‌می توانند مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق موتورسیکلت با چهار فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" استان فارس از دستگیری یک نفر سارق سابقه‌دار موتورسیکلت و کشف چهار فقره سرقت از وی در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "فرج رستمی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های پی در پی موتورسیکلت در شهرستان "داراب" تحقیقات وی‍ژه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران پس از  چند روز کار تحقیقاتی، اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت پلپسی، موفق شدند سارق به نام "م غ" را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم،‌ وی در تحقیقات انجام شده به چهار فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان "داراب" اقرار کرد.

"سرهنگ رستمی" با بیان اینکه موتورسیکلت های مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، به شهروندان توصیه کرد؛ هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" استان فارس از توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمد عبادی نژاد" با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان "ممسنی" ماموران 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود: ماموران در این طرح علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان،  تعداد 7 نفر خرده فروش موادمخدرو را دستگیر و در بازرسی از منزل آنها مقدار20 گرم هرویین، 15 گرم شیشه، 15 گرم ماری جوانا،140 گرم حشیش و 10 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" گفت: خرده فروشان موادمخدر به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما