فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۳:۲۶
کد خبر: ۴۱۲۸۷۴
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه ماه رمضان
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخورد شدید با افرادی که سبب جریحه‌دار شدن عفت عمومی می‌شوند، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سردار نورعلی یاری با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی در ایام ماه مبارک رمضان بر اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در این ایام تأکید کرد و اظهار داشت: پلیس با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در این ایام برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به هماهنگی پلیس با دستگاه قضایی جهت برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در استان افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و حضور مسافران در تعطیلات تابستانی از اقصی نقاط کشور در این استان باید حرمت این ماه را با رعایت شئونات اسلامی حفظ کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در لیالی شب‌های قدر و حضور شهروندان مؤمن و روزه‌دار در مساجد و تکایا بیان کرد: در این ارتباط اقدامات ویژه انتظامی برای مقابله با جرائم در دستور کار قرار دارد.

یاری با اشاره به اقدامات اجتماعی پلیس در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌‌سازی عمومی به حضور کارشناسان در مساجد و تکایا و برگزاری جلسات آموزش همگانی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بروشور، تراکت، نصب بنرهای آموزشی و تبلیغاتی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی از جمله این اقدامات است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های جلسات محفل انس با قرآن و برنامه‌های شب‌های لیالی قدر در ستاد فرماندهی انتظامی استان و یگان های تابعه انجام شده است.

یاری ادامه داد: بدون شک توسل به قرآن و ائمه اطهار در این ایام نقش مؤثری در موفقیت کارکنان در طول زندگی و مأموریت‌های محوله دارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ضوابط، مقررات و ساعات صنوف مختلف استان در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

سردار نورعلی یاری با اشاره به ضوابط، مقررات و ساعات صنوف مختلف استان در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: واحدهای صنفی فعال در ماه مبارک رمضان باید با نصب بنر "کشیک ماه مبارک رمضان" مشخص شوند

وی افزود: رستوران داران و اغذیه فروشان کشیک ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان مجاز به عرضه غذاهای سرخ کردنی و بود دار نمی‌باشند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واح های صنفی فعال کشیک ماه مبارک رمضان می‌بایست نسبت به استتار و پوشش کامل واحد صنفی خود اقدام نمایند، بیان کرد: واحدهای صنفی شیرینی پزی و بستنی فروشی به هیچ عنوان مجاز به پذیرایی کیک، شیرینی و شربت در واحد صنفی خود نمی‌باشند و می‌بایست به صورت بسته‌بندی به مشتریان عرضه نمایند.

یاری خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای کافی شاپ و قهوه سرا تعطیل و تنها بعد از افطار مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: با آن دسته از افراد یا صنوف که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده و نسبت به شعائر دینی و مذهبی بی‌توجهی کنند برحسب وظیفه برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این ماه بازدیدهای سرزده از صنوف یکی از برنامه‌های پلیس در ماه مبارک رمضان است.

یاری ادامه داد: از هموطنانی که به دلیل مسافرت و یا بیماری قادر به روزه گرفتن نیستند تقاضا می‌شود از خوردن، آشامیدن و استعمال در ملاء عام و انظار عمومی پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق شهروندان حرمت این ماه رعایت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز