افزایش ۸درصدی کشف مواد مخدر

انهدام پنج باند افیونی و کشف موادمخدر در جنوب استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۷:۲۳
کد خبر: ۴۲۲۷۹۵
انهدام پنج باند افیونی و کشف موادمخدر در جنوب استان اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:در سه ماهه امسال، 10 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است.

به گزارش برنا از اصفهان سردار عبدالرضا آقاخانی  در تشریح اظهار داشت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با سوداگران مرگ و برخورد با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های سمیرم و شهرضا با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ توانستند روز گذشته محموله بزرگی به وزن دو تن شامل تریاک و حشیش و مرفین را کشف کنند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس وی افزود: یک تن و 700 کیلوگرم این مواد تریاک، 150 کیلوگرم حشیش و 150 کیلوگرم نیز مرفین بود که در این رابطه 21 نفر که در قالب پنج باند اقدام به حمل این مقدار مواد می کردند، دستگیر و 12 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنان توقیف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که پلیس استان مصمم به مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است، افزود: در سه ماهه امسال، 10 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است.

وی گفت: کشفیات جدید در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر رخ داده است که نشان می دهد دشمن با ورود این گونه مواد برای آلوده کردن جوانان و آسیب زدن به نظام ما نقشه دارد که بحمد الله با تلاش ماموران تیزبین و هوشیار و سخت کوش این فرماندهی، نقشه های آنها نقش بر آب خواهد شد.

سردار آقاخانی، کشف این مقدار مواد مخدر را در آستانه شب های قدر از برکات این ماه عزیز و دعای مردم روزه دار و خانواده های شهدا در این ایام دانست و گفت: پلیس استان اصفهان با تاسی از امیرمومنان، علی (ع) تا پای جان و تا آخرین قطره خون در برابر هرگونه تعرض به حقوق امت و نظام مقدس اسلامی ایستادگی می کند و اجازه نا امنی را به هیچ کس نمی دهد.

 

نظر شما