مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی:

چهار کشته و دو مصدوم در تصادف محور بیرجند- قاین

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۷:۱۰
کد خبر: ۴۳۰۳۵۴
چهار کشته و دو مصدوم در تصادف محور بیرجند- قاین
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به وقوع تصادف در محور قاین، بیرجند گفت: در این حادثه چهار نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، علی دلخروشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت سه و ۵۸ دقیقه امروز حادثه برخورد تندر ۹۰ و کامیون در کیلومتر ۱۸ محور قاین – بیرجند به مرکز پیام اورژانس قاین اعلام شد.

وی افزود : بلافاصله آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ قاین ، گردنه خونیک و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده چهار نفر از سرنشینان تندر ۹۰ قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس فوت کرده بودند.

 وی ادامه داد: دو مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی منتقل بیمارسنان شهداء قاین شدند که وضعیت یکی از مصدومین نیز وخیم است.

 دلخروشان از رانندگان خواست با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز ، جان اعضای خانواده خود را در معرض خطر قرار ندهند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: در صورتی که خطر آتش سوزی، انفجار خودرو و نشت بنزین وجود ندارد، تا زمان رسیدن نیروهای تخصصی، بیمار نباید به هیچ وجه جابجا شود؛ بویژه زمانی که مصدوم از درد گردن، کمر و ستون فقرات شکایت دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز