خواستگار جواب شده حیثیت نامزدش را به بازی گرفت

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۹:۰۶
کد خبر: ۴۵۷۰۹۱
خواستگار جواب شده حیثیت نامزدش را به بازی گرفت
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: پسر جوانی که پس از شنیدن جواب رد از طرف خانواده نامزدش اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "غلامرضا بهروزه" با اعلام این خبر اظهار داشـت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و در خصوص انتشار عکس و فیلم های خصوصی دخترش در شبکه های اجتماعی تلفن همراه شکایتی طرح کرد.

وی افزود: این مادر با اشاره به ایجاد مشکلات روحی و خانوادگی برای دخترش شدیدا ابراز نگرانی می کرد و برای اعاده حیثیت خانوادگی خود تقاضای پیگیری سریع موضوع را داشت.

جانشین انتظامی بم بیان داشت: از این رو کارشناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع بررسی این پرونده را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ"بهروزه" تصریح کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد زمانی که خواستگار این دختر بوده و از او جواب رد شنیده به منظور تحت فشار قرار دادن خانواده وی و انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی کرده است.

وی با اشاره به امکان سواستفاده از تلفن های همراه در صورت سرقت و مفقودی آن ها خاطرنشان کرد: این تجهیزات محل مناسبی برای ذخیره سازی عکس و اطلاعات شخصی و خانوادگی نیستند.

جانشین انتظامی بم با اشاره به حساسیت و جبران ناپذیر بودن جرائم مرتبط با حیثیت فردی و اجتماعی به شهروندان به ویژه بانوان توصیه کرد: شهروندان از ارسال عکس های شخصی خود برای افرادی که با آنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا می شوند خودداری کنند و والدین نیز بر نحوه استفاده نوجوانان از فضای مجازی را مورد رصد قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز