پرونده سارق مسلح سیم های برق در رودبارجنوب بسته شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۷۴۳۰
پرونده سارق مسلح سیم های برق در رودبارجنوب بسته شد
فرمانده انتظامی "رودبارجنوب" از دستگیری یک سارق مسلح سیم های برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " نادعلی قزلباش" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه سیم برق در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به شیوه و شگرد متهمان و مسلحانه بودن سرقت ها، پرونده به پلیس امنیت عمومی واگذار و پیگیری موضوع به صورت بی وقفه و شبانه روزی ادامه یافت.

وی بیان داشت : در پی پایش اطلاعات و اخبار و مدت ها کار اطلاعاتی که با هدف مبارزه با سرقت و افزایش امنیت در سطح شهرستان انجام گرفت، در نهایت ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سارق مسلح را شناسایی کرده و از محل اختفا و تردد وی مطلع شدند.

سرهنگ قزلباش گفت: ماموران در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه،وی را در یکی از روستاهای توابع شهرستان دستگیر و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه ممنوعه و مقادیری فشنگ جنگی ، مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی و همچنین مقادیری مواد مخدر صنعتی از قبیل مرفین ، هروئین و شیشه کشف و جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق کیفری است،تصریح کرد: این متهم در تحقیقات فنی پلیسی به چندین فقره سرقت مسلحانه سیم برق در قسمتهای مختلف شهرستان اعتراف کرد.

قزلباش در پایان از عموم مردم خواست : هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در جامعه را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا نزدیکترین یگان انتظامی به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز