باند شکارچیان غیر مجاز دستگیر شدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۰۶:۴۶:۴۳
کد خبر: ۴۸۰۸۹۷
فرمانده انتظامی " ارزوئیه " از دستگیری باند 3 نفره شکارچیان که اقدام به شکار غیر مجاز کرده و عاملان فروش گوشت شکار بودند ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " اکبر نجفی " در این خصوص گفت : ماموران پلیس امنیت عمومی " ارزوئیه " با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی دریافتند افرادی در امر شکار غیر مجاز " بزکوهی " و فروش گوشت شکار فعال هستند.

نجفی افزود : موضوع در دستور کار عوامل پلیس امنیت قرار گرفت تا اینکه صبح روز گذشته شکارچیان غیر مجاز حیوانات ممنوعه که سه نفر بودند پس از شکار یک بزکوهی شناسایی و حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی بیان داشت : ضمن هماهنگی قضایی خودرو و منزل افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که مقداری گوشت شکار از خودرو کشف و در بازرسی از منزل ، یک لاشه بز کوهی به صورت پوست کنده کشف شد.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: سه نفر از شکارچیان و فروشندگان غیر مجاز گوشت شکار دستگیر که در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی ذی ربط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ارزوئیه" در پایان از شهروندان محترم این شهرستان خواست تا در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از شکار بی رویه و انقراض نسل حیوانات نادر این حوزه ، هرگونه اقدام متجاوزانه به حریم این جانداران را فورا" از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز