شرور مسلح فراری و سابقه دار در دام پلیس کهنوج

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۰:۰۱
کد خبر: ۴۸۰۹۰۰
جانشین انتظامی "کهنوج" از دستگیری شرور مسلح فراری در عملیات اطلاعاتی روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "رضا فیروزبخت" در این خصوص گفت: در پی تیر اندازی هایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی های ایذایی را مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ،در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه، دو قبضه سلاح ممنوعه کشف شد.

فیروزبخت بیان داشت : این متهم دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت و ایجاد ناامنی و رعب وحشت و اخلال در نظم و امنیت شهروندان در شهرستان کهنوج است.

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و شرارت های خود، از جمله سرقت مسلحانه، حمل سلاح غیر مجاز، زور گیری، تیراندازی منجر به جرح احدی از شهروندان، حمل و نگهداری موادمخدر و... اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با اشاره به اینکه این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضاء شد، گفت:اشراف اطلاعاتی، از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم ، آسایش و آرامش مردم را بهم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز